Brukervennlighet til et nytt nivå!
Med TrinnVis-appen kan du og kollegaene dine håndtere viktige oppgaver rett fra mobilen. Med appen får du tilgang til sentrale funksjoner som bemanningskalenderen, møteverktøyet, avvik og rutiner direkte på mobilen. Nå kan dere enkelt følge opp viktige oppgaver og være oppdatert – uansett hvor dere er.
TrinnVis er blitt enda mer intuitiv og effektiv for brukerne våre. I løpet av det siste året har vi lansert flere spennende oppdateringer som tar brukervennlighet til et helt nytt nivå. Vi har redesignet brukergrensesnittet og det er nå enklere å navigere og finne frem til det du trenger – akkurat når du trenger det.
Komplett tilgang med appen
Full kontroll: Når du logger inn i TrinnVis, får du et raskt overblikk over status for virksomheten, samt innsikt i hva som skjer og hva som kreves av deg, slik at du kan holde deg oppdatert og effektiv i din arbeidsdag. I appen kan du bytte mellom en enklere og full visning.
Ukeplan: Du får en oversikt over dine og de andre på kontoret sine aktiviteter hver uke.
Møteverktøy: Med appen kan du også bruke det sømløse møteverktøyet til å opprette og kalle inn til møter digitalt, og du har alltid møtereferatene tilgjengelig.
Bemanningskalenderen: Få oversikt over bemanningen og planlegg arbeidsuken enkelt og effektivt. Bruk appen til å registrere alle typer fravær, slik at bemanningskalenderen er oppdatert.
Følg opp oppgaver og rutiner: Ha oversikt over hva som må gjøres og hvem som har ansvar. Du kan også opprette oppgaver og tildele til andre på kontoret.
Tilgang til sjekklister og prosedyrer: Alltid oppdatert, alltid tilgjengelig – uansett om du er på kontoret eller på farten.
Meld avvik på sekunder: Det er viktig at alle de ansatte har tilgang til appen og har mulighet for å melde avvik. Det er en mulighet å sende avviket med begrenset tilgang. Alt samles i TrinnVis for videre avviksbehandling og automatisk veiledning for vidererapportering.
Enklere hverdag og tryggere drift
TrinnVis er utviklet for å forenkle og effektivisere driften av din praksis. Ved å samle alle nødvendige verktøy og funksjoner på ett sted, oppfyller du også automatisk kravene som stilles. TrinnVis kan hjelpe deg med å frigjøre tid og fokusere på det som virkelig betyr noe – pasientbehandling.
For effektiv drift handler om mer enn bare struktur – det handler også om pasientsikkerhet og et trygt arbeidsmiljø. I TrinnVis er kvalitetskravene innebygget. TrinnVis-appen hjelper deg og kollegaene på kontoret med å samarbeide bedre og oppfylle både interne og eksterne krav.
Last ned gratis i dag!
Alle på kontoret bør ha appen på sin telefon, den er tilgjengelig på App Store og Google Play – helt gratis for alle TrinnVis-brukere.
Trenger du hjelp til å komme i gang?
Vi i TrinnVis-teamet er glade for å kunne tilby en rekke kurs for å hjelpe deg med å få mest mulig ut av systemet. Enten du er ny bruker eller har brukt TrinnVis en stund, vil våre kurs gi deg verdifull innsikt og praktiske ferdigheter for å effektivisere din hverdag. Sjekk ut vårt utvalg med planlagte kurs utover høsten og våren. Det er allerede nå mulig å melde seg på kursene.
TrinnVis brukes av flere tusen norske leger, tannleger, fysioterapeuter og andre helsearbeidere, og vi samarbeider med en rekke profesjonsorganisasjoner for å sørge for at systemet tilfredsstiller de høye kvalitetskravene som stilles til helsevirksomheter. Hvis du er medlem av en av disse organisasjonene, får du medlemsrabatt.
Nyttige lenker:
Høsten er høysesong for nye rutiner og gode vaner
Datatrusler mot små helsevirksomheter: En nødvendig bevisstgjøring
Hverdagshelten på legekontoret
Tre enkle trinn til å komme i gang med TrinnVis
TrinnVis: kvalitetssystemet for norske helsevirksomheter
Riktig bruk av intern kompetanse gir mindre stress og bedre trivsel
Mindre vikarbruk med bemanningskalenderen
Nye krav til ansettelsesavtaler
Endringer i regelverket for verneombud
Riktig bruk av intern kompetanse gir mindre stress og bedre trivsel