Samarbeidspartnere og kontaktpersoner
Samarbeidspartnere finner du her.
- Legg til en ny samarbeidspartner ved å trykke på plussknappen nederst til høyre og deretter på Samarbeidspartner
Under hver samarbeidspartner kan du registrere kontaktpersoner.
- Legg til nye kontaktpersoner ved å trykke på Legg til nederst i listen Kontaktpersoner på samarbeidspartnerens side
- Du kan også bruke plussknappen nederst til høyre for å legge til en ny kontaktperson, men du må være på den aktuelle samarbeidspartnerens side
Hvem bør registreres som samarbeidspartnere?
Alle virksomheter som din virksomhet har en varig relasjon til bør registreres. Det kan være faste leverandører som renholdsfirma, regnskapsbyrå, IT-konsulenter etc.
Som et minimum bør du registrere alle virksomheten har formelle avtaler med, f.eks husvert hvis du leier lokaler, og alle som har fysisk eller elektronisk tilgang til virksomheten.
TrinnVis har forslag til typer samarbeidpartnere som bør registreres. Disse forslagene står i hakeparentes, slik: [Husvert].
- Alt som står i hakeparentes i TrinnVis er det meningen at du skal bytte ut med ditt eget innhold
Avtaler med samarbeidspartnere
Alle avtaler som registreres i TrinnVis vises på den aktuelle samarbeidspartnerens side. Avtaler kan skrives direkte i TrinnVis eller lastes opp som vedlegg.
Gi kontaktpersoner tilgang til TrinnVis
Du kan ønske å gi kontaktpersoner hos samarbeidspartnere tilgang til din TrinnVis-konto, f.eks hvis du bruker en ekstern leverandør til kontroll av utstyr, personverngjennomgang eller andre tjenester. Slik gjør du det:
- Trykk på samarbeidspartneren i listen
- Samarbeidspartnerens side åpnes
- Trykk på kontaktpersonens navn i listen over kontaktpersoner
- Kontaktpersonens side åpnes
- Trykk på Rediger
- Skriv inn personens epostadresse
- Feltet TrinnVis-tilgang blir tilgjengelig
- Velg Skrivetilgang, Lesetilgang eller Utstyrstilgang
- Trykk på Ferdig
- Kontaktpersonen får nå automatisk tilsendt en epost med innloggingsinformasjon