Forenklet versjon
Forenklet versjon er laget for deg som driver en virksomhet helt alene. Den skiller seg fra standardversjonen på disse måtene:
- Bare én person kan være registrert som personale (men det er ingen begrensning på samarbeidspartnere og kontaktpersoner)
- Ingen ansvarsområder – du har ansvar for alle rutiner
- Alle oppgaver som opprettes tildeles deg
- Ingen bemanningsfunksjonalitet (ferie, fravær, avspasering etc.)
- Ingen møtefunksjonalitet (agenda, innkalling, referat)
- Ingen delingsfunksjonalitet
Forenklet versjon har også noe redusert innhold i form av rutiner og retningslinjer, fordi noen av disse er overflødige for deg som driver alene.
Endre systemversjon
Valg av systemversjon finner du under Innstillinger > Abonnement i toppmenyen.
- Du kan alltid endre systemversjon fra Forenklet til Standard
- Du kan ikke endre systemversjon fra Standard til Forenklet hvis det er – eller har vært – registrert mer enn én person som personale